سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

  • ۰
  • ۰

آدم بد حساب

حدود چهار پنج سال پیش برای گرفتن وام ازدواج نیاز به ضامن داشت با اینکه اعتماد چندانی به او نداشتم به بانک رفتیم و ضامن شدم با این شرط که وقتی دفترچه پرداخت وامش را گرفت به من تحویل بدهد تا شخصا بپردازم و او بدهی اش را به من پرداخت کند یکی دو بار بعد از آن قضیه سراغ دفترچه وام را گرفتم هر بار عذری آورد
سال گذشته از بانک تماس گرفتند که بجز چهار پنج قسط پولی پرداخت نکرده بعد از چند بار پیغام و پسغام بلاخره به بانک رفت و باقیمانده رو تقسیط کرد اما نشان به ان شان که ریالی داده باشه
خانمی که بعدا معلوم شد کارمند شرکت شر خر بانکه (اصطلاح شر خر را رئیس شعبه بکار می برد ) تماس گرفت که آقای رضایی گفتم بفرمایید گفت مالک سیلو شماره شهر بانی ...و... گفتم شما پرسیدید فلانی گفتم بله منظور ؟ گفت منظوری نداشتم گفتم اگر بدهی کسی را که ضمانت کردید پرداخت نکنید ما اقدام می کنیم گفتم متوجه شدم ...
مثل بچه آدم بلند شدم رفتم بانک و بعد از دو سه ساعت معطلی با پرداخت اصل بدهی و همه جرایم متعلقه از بانک خارج شدم
ای کاش کسی که قرار بود به شخصی وام بده یا ضامن وامش باشه تنها وام میداد یا ضمانت می کرد !

  • ۹۸/۰۹/۲۶
  • پرویز رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی