سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

سایت شخصی پرویز رضایی

سردفتر اسناد رسمی 695 تهران

  • ۰
  • ۰

مرد میان سال ,کوچک اندام با سر و وضع معمولی و بسیار محجوب به نظر می رسید موقع حرف کاملا سرش را به زیر می انداخت .

گفت : در شهرستان خودمان معلم بودم و چندین ساله که بازنشسته شدم می خواهم مهریه خانم را بدهم و وکالت داشته باشد تا هر وقت خواست طلاق بگیرد .

هنوز چند دقیقه بیشتر از آمدن مرد نگذشته بود که همسرش وارد اتاق کارم شد بر خلاف مرد قد نسبتا بلند و درشت اندام بود با بی توجه به همسرش کنار او نشست از خانم خواستم تا قباله ازدواجشان را ببینم قباله را از کیفش بیرون آورد و روی میزم گذاشت آن را باز کردم مرد 66 ساله و زن 52 سال داشت و از ازدواجشان 39 سال می گذشت

زن سر صحبت را باز کرد و گفت : آقا حقیقت این است که اهل خرجی دادن نیست از اول هم کار می کردم و با هر بد بختی که بود خرج خانه را در می آوردم الان هم از سالمندان نگهداری می کنم ...مرد حرفش را قطع کرد و گفت اقا ایشان ابدا تمکین نمی کند شرعا و قانونا باید تمکین کند آیا اینطور نیست ؟ تازه چرا باید خرجی بدهم مگر او تمکین می کند بیشتر اوقات خانه نیست ساعت یازده , دوازده شب میاد ظاهرا را به تازگی خواستگار هم پیدا کرده ...زن حرفش را قطع کرد و گفت : آخه همین طوری که نیست پشت سر هم تمکین تمکین می کنی تو چه سرویسی به من می دهی که توقع داری من مدام به تو سرویس بدهم و...برای اینکه جلوی دعوا و جدل را بگیرم پرسیدم چندتا فرزند دارید ؟ زن گفت : 6 تا آقا دو تا شان رفتند سر خونه و زندگی خودشان و چهار تای دیگه با ما هستند دو تا دختر دوتا پسر کوچکترین آنها 21 ساله است ... ( البته با این تعداد بچه ادعای مرد در مورد اینکه خانم ابدا تمکین نکرده کمی تعجب آور بود ! ) آقا این مرد زن میخواد من بارها به او اجازه دادم حتا کتبا نوشتم ازدواج مجدد بکنه حالا ادعا می کنه تا اسم تو داخل شناسنامه من هست کسی حاضر به ازدواج با من نیست منم می خواهم از او وکالت بگیرم خودم دنبال کار طلاق باشم تا این آقا آزاد باشه با هر کسی خواست ازدواج بکنه مگر چند بار آدم به دنیا میاد تا یک بارش اینطور به فنا داده بشه ! مهرم حلال جان هر دوی ما آزاد ...

 

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • پرویز رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی